Manažeři a podnikatelé

Sen mnoha manažerů: kancelář v Praze, v Brně, Ostravě, ale třeba i v USA či Japonsku a všude mít počítač, který se zapne a nastavení a data jakoby z oka vypadla tomu počítači v kanceláři, ze které jsem právě odjel. :) Již žádné nošení těžkých notebooků! Většina manažerů potřebuje mít v terénu sebou kontakty, kalendář, e-mail, případně Word, Excel, PowerPoint a přístup do banky, ale k tomu nám může postačit iPhone či iPad, či podobné mobilní zařízení s odpovídajícím operačním systémem, tzn. Nokia se Symbian S60, Windows Mobile (HTC, MDA, Asus, HP apod.) nebo Google Android.

Možností, jak mít aktuální synchronizovaná data stále u sebe, je dnes široká škála.
Na základě bohatých zkušeností a praxi jsme schopni poradit, navrhnout, sestavit, nainstalovat a udržovat systém na míru pro každého, kdo chce nahradit notebook něčím "mobilnějším". :-)

Nevýhody notebooků na cestách jsou zřejmé a dnes již řešitelné:
- malá výdrž baterie
- zdlouhavý start / vypínání systému
- mnohdy pomalý až nestabilní systém
- riziko poškození systému a dat počítačovými viry
- riziko havárie pevného disku
- riziko nepříjemné (byť třeba jen dočasné) ztráty dat při případném pádu notebooku či dokonce jeho ztrátě
- náklady na odbornou údržbu systému (např. odvirování či reinstalace)
- velké rozměry a hmotnost

Mnoho z nás manažerů a podnikatelů má minimálně dvě či tři kanceláře: jednu oficiální, jednu domácí a jednu dokonce i na chalupě. A mnoho z nás má u sebe neustále svůj notebook. Ale někteří z nás již vychutnávají pohodu a úžasné možnosti synchronizace dat, v každé z kanceláří mají počítač se synchronizovanými daty a sebou nosí pouze mobilní telefon, případně tablet, kde mají vše potřebné včetně tabulek a textů, i přístupu k bankovnímu účtu.